Subject: FW: Sotsiaalministeeriumi esindaja tehnilises komitees EVS/TK 81
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 10:45:13 +0300

From: Katri Kartau <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 29, 2025 2:47 PM
To: Heli Laarmann - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Aive Telling - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Sotsiaalministeeriumi esindaja tehnilises komitees EVS/TK 81

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sotsiaalministeeriumil on väga pikalt olnud puudu esindaja tehnilises
komitees EVS/TK 81 <https://www.evs.ee/et/committee/detail/85>
„Biotsiidsete ja antimikroobsete omadustega desinfektantide ja pindade
testmeetodid“.

Varasemast kirjavahetusest on selgunud, et Sotsiaalministeerium ei soovi
selles komitees enam osaleda. Palun komiteest lahkumiseks esitada avaldus.
Avaldus võib olla vabas vormis ja see peaks olema digitaalselt
allkirjastatud (isiku poolt kellel on asutuse/organisatsiooni nimel õigus
vastu võtta otsuseid).

Ootan Teie tagasisidet hiljemalt 12.08.2025.

Lugupidamisega

Katri Kartau
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of Standardisation
+372 53 006 408  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>